Wat ik hieruit kan opmaken, is dat de computer of telefoon de gebruikelijke locatie waar hij de apps opslaat of downloadt niet kan vinden. Dit kan zijn door een wijziging is het systeem of in de bestandmappen. Of je hebt een externe harde schijf gebruikt. Hoe je dit kan oplossen, zoek op je toestel of PC naar de downloadinstellingen zodat je de doelmap kan bepalen. Kies nu een duidelijke doelmap. Dan wordt je probleem hoogstwaarschijnlijk opgelost.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe dat kan, dat kunnen twee redenen zijn.
Een is dat je opslagmedium beschadigd is.
Twee is dat de verwijzing naar die locatie beschadigt is.

Doe eens een herstart, werkt het dan wel.....ga zo door.
Werkt het niet?
K*t, daar de initiële opslaglocatie altijd op het vaste geheugen zit van je toestel/tablet moet je drastischer maatregelen nemen.
Gezien de manier waarop je de vraag gesteld hebt ga ik niet uiteggen hoe je een bepaald bestandje handmatig moet gaan herschrijven zodat hij een andere opslaglocatie krijgt toegewezen.
Iets wat soms werkt onder een geroote android ( helaas niet alle versies ).
Vandaar dat dergelijke informatie cruciaal is om echt serieus een gericht antwoord te kunnen geven.
Aangezien dat je misschien wel op een ios of wp7/8 of misschien wel op een blackberry zit te werken zou dit zonde zijn van mijn tijd.

Nu de drastische maatregel...................
Terugzetten in de fabrieksinstellingen is dan vaak de enige echte oplossing.
Uiteraard heb je natuurlijk van alle belangrijke zaken van te voren een backup gedraaid, zodat alles na die tijd gewoon weer terug te zetten is.