hoe voeg je smileys toe op snapchat?

Een vriendin van mij kan nu smileys en emoticons toevoegen op snapchat.
Wie weet hoe dit kan op een Samsung mobiel?

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik heb de nieuwe versie van snapchat ook al geupload

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat zou ik ook willen weten ik heb een iphone en daar lukt het ook niet mee ben er nu wel achter hoe je die grote letters moet krijgen en dee effecten x
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daar heb je een iPhone voor nodig, of je hebt al standaard smileys in je Android-toetsenbord. Bij iPhone download je Emoji, ga je naar toetsenborden, en schakel je Emoji in. Hopelijk lukt het nu.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gaat het ook op ipod?

Antwoorden (1)

heel simpel, download de emoji app en die legt alles uit!

op snapchat klik je vervolgens op het zelfde icoontje als op whatsapp om je smileys te openen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En hoe heet die app precies?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
emoji
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry als ik nu misschien dom overkom, maar welke precies is het? Want er zijn zoveel apps daarvan
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je voegt het emoji toetsenbord toe via de instellingen van je telefoon en als je snapchat open heb je in je toetsenbord een tekentje om van toetsenbord te wisselen en daar zijn je smileys trouwens als je b&w typt met wat spaties erachter in de beschriving van je snapchat word de foto zwart wit. als de foto zwart wit is kun je het b&w weer veranderen en kun je een ander bijschrift toevoegen en je foto blijft zwart wit :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ze doen allemaal precies het zelfde, je hoeft niet persé een emoji app te downloaden als je het toetsenbord gewoon zo toevoegd