nee helaas gaat dit niet passen, de ipad 3 heeft dikke randen en de ipad air heeft smalle randen net als de ipad mini waardoor de ipad 3 hoes er af zal vallen aan de zijkanten. ook heeft de ipad 3 een 30 pins poort en een ipad air een lightning poort (de ipad air kabel kan gewoon door de ipad 3 hoes want de lightning poort is smaller dan de 30 pins poorts)

het zal alleen aan de randen links en rechts niet passen, onder en boven zijn de ipad 3/air gelijk

ik hoop dat ik u heb kunnen helpen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
paulus811
10 jaar geleden
ik kan me de vraag goed voorstellen, want een prijs van 80 euro voor de kunststof hoes voor de ipad air is bijna ' diefstal' te noemen. goed antwoord overigens +