Hoe kun je een gedownloade sms-toon ook bij whatsapp kiezen?

Ik heb een geluid via de computer gedownload en op itunes gezet, en daarna met mijn telefoon gesynchroniseerd. Nu heb ik dat geluid wél bij de gewone berichten, maar hij staat niet tussen de opties bij de geluiden van whatsapp. Kan ik dan alsnog dat geluidje bij whatsapp gebruiken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ga naar je muziek map klik op de toon opties> instellen als. Waarschijnlijk kan dit niet bij een iphone, dus koop volgende keer aan android want een iphone is voor hipsters