Hoe moet ik muziek op mijn mobiel zetten met htc sync?

als ik mijn mobiel probeer te synchroniseren, dan zegt het progamma: "er is voldoende ruimte op uw telefoon, geef deze aub vrij" mijn mobiel zegt op dat moment:"muziekbestanden niet beschikbaar, omdat mobiel is usb is gekoppeld" Maar als ik dan mijn mobiel eraf haal, staat er nog steeds geen muziek op! hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Heb je toevallig ook veel apps, het kan zijn dat je interne geheugen/ SD kaart vol zijn. probeer het op windows media player, werkt veel sneller trouwens en je ziet hoeveel MB je nog over hebt.