de wifi op mijn galexy s3 doet het niet wat te doen?

als ik mijn wifi verbind op mijn galexy s3 verbind hij de wifi maar zegt vervolgens dat de verbinding uit staat en kan ik er nik mee doen hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou heb alleen opnieuw opstarten. Terug naar fabriek instellingen heeft er niets mee te maken. En uiteraard altijd even een software-update doen; )
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Door de telefoon terug in fabrieksinstellingen te zetten kun je vaak de raarste problemen oplossen, dus het kan zeker wel helpen. Bij mijn Galaxy S2 heb ik hetzelfde probleem gehad en bij mij bleek uiteindelijk de Wi-Fi adapter kapot te zijn. Deze heb ik laten repareren voor 15 euro en toen deed 'ie het weer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Door de telefoon terug in fabrieksinstellingen te zetten kun je vaak de raarste problemen oplossen, dus het kan zeker wel helpen. Bij mijn Galaxy S2 heb ik hetzelfde probleem gehad en bij mij bleek uiteindelijk de Wi-Fi adapter kapot te zijn. Deze heb ik laten repareren voor 15 euro en toen deed 'ie het weer.

Andere antwoorden (1)

Even opnieuw opstarten en evt terug naar fabrieks instellingen. Daarna opnieuw je WiFi op het netwerk aanmelden.