Ik heb een HTC Wildfire S en wil een app (geocaching) downloaden op mijn mobiel via play store. Maar ik heb geen creditcard. Wat voor optie heb iknog?

Ik kan ook een cadeau kaart gebruiken, door geld in te wisselen.
Maar welke moet ik dan kopen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Het is (voorzover ik weet) in Nederland nog niet mogelijk om cadeaubonnen voor Google Play te kopen. Een andere optie om toch iets te kunnen kopen in Google Play is een prepaid-creditcard, zoals de 3V-card van VISA; je kunt een kaart of voucher kopen, alle voor en nadelen zijn terug te vinden op de website (zie bron).

Nog een optie is de applicatie niet kopen, maar installeren uit een alternatieve applicatiewinkel, zoals Appdroid of Apptoide. Je betaald dan niet voor de applicatie, en ontvangt ook geen updates waardoor de applicatie soms niet goed werkt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gebruik de app c:geo

Deze is gratis, en je hebt ook geen creditcard nodig, en volgens de referenties werkt hij beter dan de originele Geocaching app. Ik gebruik hem zelf ook, werkt heel fijn.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@HeerVoldemort Ja maar daarmee kan je niet volgensmij de hinten krijgen.
En weten waar je bent (via GPS)
Alleen weten op welke plekken ongeveer de geocaches zitten.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Nee, dat klopt niet. Je kan de hints bekijken, en foto's.
Je kan via google maps (geïntegreerd) gewoon met GPS naar de loacatie lopen.
Maar je kan ook zonder maps en dan gewoon de pijl volgen. Er word aangegeven hoe veel meter nog. Je moet natuurlijk wel een account aanmaken op de officiële Geo Chaching site. En daarmee kun je inloggen op de c:geo app. Je kan zoeken op caches dichtbij, maar ook ver weg. En je kan ze opslaan zodat je thuis je caches al kan voorbereiden en buiten geen internet nodig hebt. Ik vind hem echt ideaal. Hier een NL site met meer uitleg: http://www.geocachingwijzer.nl/cgeo-de-gratis-geocaching-applicatie-voor-android/