HTC presenteert grote smartphone One max:De One max heeft een 5,9"-scherm met een resolutie van 1920x1080 pixels. Daarmee is het scherm veel groter dan de eerder dit jaar verschenen One, maar de resolutie is dezelfde. De telefoon meet 165x82x10,3mm, waarmee hij uiteraard ook veel groter is dan de One.

Toegevoegd na 3 minuten:
Op maar liefst 7-inch, de 11,2-ounce Fonepad van ASUS is ongeveer even groot als de Google Nexus 7 met de toegevoegde mogelijkheid om te telefoneren
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De Samsung Mega met een 6,3 inch display!