Kan ik de Ipad mini als navigatiesysteem gebruiken met een app van Tomton?

Ik overweeg een Ipad mini aan te schaffen en gelijktijdig een navigatieapparaat voor in de Auto. Nu vraag ik me af, of dat te combineren is in de vorm van een Ipad mini en app van Tomtom? Heb je een of ander Abonnement daarvoor nodig?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Ja het is mogelijk met de iPad mini om mee te navigeren. Houd er wel rekening mee dat de Wifi model van de iPad mini wel GPS heeft, maar alleen werkt als je op dat moment Wifi hebt.

Bij de cellular model zit er een simkaart lade in voor eventueel een data abonnement en een GPS zendertje. Hierbij kan je GPS gebruiken zonder internet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In principe zou dat moeten kunnen. Voor tomtom heb je gps nodig en de tomtom app.
Ik heb hier ook nog een oude tel liggen zonder sim, die navigeert ook gewoon.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja maar de app kost wel geld. 50,-