Is de hardware hetzelfde tussen de jiayu g3s en g3t?

Want ik wil een costum rom installeren voor mij jiayu g3t en ik kan er alleen maar vinden voor de jiayu g3s

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

NOOIT maar dan ook NOOIT(!) een rom installeren die niet voor jouw telefoon model gemaakt is. Er is een reden dat dit verschillende telefoons zijn! Dit is eigenlijk een van die dingen die in elke root-tutorial zou moeten staan vind ik zelf, maar sommige mensen hebben blijkbaar liever dat je daar zelf achter komt. Maar nee, het kan dus niet. In de 3gt zit een andere processor dan in de 3gs.