Hoe maak ik een screenshot met mijn Huawei Ascend G700?

Ik heb al meerdere manieren geprobeerd, zoals:
Uit-knop tegelijk met home-knop.
Uit-knop tegelijk met volume-knop.

Ik kan ook niet echt iets bruikbaars via google vinden.
Ieder geval alvast bedankt voor de hulp.

Gr Dave

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je moet even naar "instellingen", kies dan voor "ScreenshotSetting" en kies voor "Show the Screenshot button in the taskbar". Als je daar op drukt maak je een screenshot.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja daar was ik ook naar op zoek, maar ik kan die instelling nergens vinden. Dus ik zou niet weten waar ik zoeken moet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij APPARAAT onder "Weergave"
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daaronder staat bij mij alleen: Schermvergrendelingsmeldingen, achtergrond, automatisch draaien, screen candy, lettergrootte en time out scherm.