Hoe maak ik een Back-up van Galaxy S4?

Mijn S4 wordt morgen opgehaald voor reparatie. Hoe maak ik een back-up om op mijn laptop te zetten, die ik eenvoudig weer terug zet als mijn telefoon weer terug komt? Met Iphone was het simpel....

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Met het programma KIES van Samsung. Dat is bedoeld om een backup te maken en weer terug te kunnen zetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet op je laptop het programma Samsung Kies opzoeken. Vervolgens maak je met een USB-kabeltje een verbinding tussen je laptop en je Samsung, terwijl je S4 gewoon ook aanstaat. Nu open je het programma Kies. Dit programma helpt jou stap voor stap door het kopiëren van de gegevens op je S4. Succes. Vergeet niet als morgen je telefoon wordt opgehaald, om je accu, SIMmetje en eventueel SD-kaartje van te voren te verwijderen. Alleen de lege telefoon meegeven dus.