Note 2 reageert steeds raar na gebruik van pennetje, hoe kan dit ?

De note 2 van mijn vriendin reageert steeds raar na het gebruik van het pennetje wat er bij hoor. Als ze het pennetje heeft gebruikt reageert die raar of moeilijk met de vingers, het gaat dan vooral om het toetsenbord. Wanneer ze hem opnieuw opstart is dit over, wat kan dit zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dergelijke problemen kunnen meerdere oorzaken hebben.
Vaak zijn ze app gerelateerd.
Gebeurt dit na iedere app die ze ermee gebruikt of een bepaalde app?
Is het bij één bepaalde app, dan heb je de boosdoener.
Kijk even in het geheugenbeheer of de bewuste app ook idd afgesloten is en niet stiekem in de achtergrond blijft draaien.
Je hebt dan de keus, of verwijderen en weglaten, of opnieuw installeren ( eventueel eerst even kijken of er een update voorhanden is )..........of handmatig in het geheugenbeheer alles nadien even whipen.
Gebeurt dit bij ieder gebruik van de S pen?
Dan zou je een eventuele factory reset kunnen overwegen.
Maar voordat je dat gaat doen, zou ik eerst even zorgen voor een goede backup.
Maar dat laatste is natuurlijk overbodig om te vermelden, want nagenoeg iedere gebruiker maakt en onderhoud natuurlijk zijn backups.