wat is een goede geheugenkaart voor de huawei y300 met 16 GB waar je ook apps kan opslaan?

ik wil gaag een geheugen kaart met 16GB waar je ook apps kan opslaan ik heb al op internet gekeken maar daar kwam ik allemaal verschilende kaarten de ene was alleen voor foto's andere waren even veel GB alleen was de ene veel duurder en ik wil er ook graag apps op kunnen slaan alleen weet ik niet of dit wel kan dus weet iemand een geheugenkaart waar dat mee kan en voor 16GB laat het me alsjeblieft even weten, alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een tijdje geleden heb ik een geheugenkaart van 16 GB gekocht in de Aldi voor maar 7 euro. Zelf heb ik een galaxy s3 en hij kan perfect apps en foto's op de geheugenkaar opslaan.