iPod 4 laadt maar op tot 70% en wanneer ik 'm van de oplader af haal loopt dit percentage heel snel terug... Wat kan ik hieraan doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

- Batterij helemaal leeg laten lopen en dan pas opladen.
- Andere lader proberen.
- Nieuwe batterij gebruiken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het is met bijv mijn iphone zo dat je onder de 20 % eigenlijk pas moet laden
omdat hij anders niet toe 100% gaat en hij gaat alleen dan nog verder

Een batterij app zou kunnen helpen ook zijn er wel tooltjes in de appstore
te vinden je je powerconsumptie per app melden zodat je ze uit kunt schakelen
zie link als voorbeeld
meestal combineert een batt app deze 2 functies
er zijn waarschijnlijk meerdere te vinden keuze zat dus
tja anders wordt het denk ik toch een andere batterij ?
capthavoc
10 jaar geleden
Als je telefoon meer dan pakweg 400x aan de lader heeft gezeten, moet je met flink minder prestaties leven. Zeg maar; elke 6x laden is de batterij 1% van zijn capaciteit verloren.
Een nieuwe batterij is rond 4-500x laden het best, een originele.