Ik heb een Ipad en zoek nu een goede smartphone.Wat is een goed toestel en wat zijn de voordelen?

Sommigen raden een Iphone aan,want deze zou je kunnen koppelen aan de Ipad?Wie helpt deze 70+ met goed advies?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

sommige wat oudere mensen (niet beledigd voelen hoor :P) vinden een iphone en ipad handig omdat alles makkelijk en snel te vinden is. Als u weinig verstand heeft van mobieltjes etc. zou ik een iphone aanraden.

U kunt natuurlijk ook gaa voor een android. maar let wel op welke je neemt.
denk aan de volgende dingen:

- schermkwaliteit (als u graag boeken leest of website's gaat met veel lezen is het prettig voor uw ogen om een goede scherm te hebben) (iphone heeft 960 x 640 resolutie)
- schermgrootte
- als u van skypen oid houd een frontcamera (camera aan de voorkant)
- prosessor: ik zou sowieso voor een dual-core (>1,2 GHZ) of voor een quad-core gaan, aangezien u een vlotte ipad gewent bent.
-werkgeheugen: zorgt voor multitasken, vanaf 1GB werkgeheugen gaat het meestal wel vlot.
-Android lijkt erg moeilijk in het begin want het is even wennen, maar met android kun je wel meer en heeft een goedkoperer app store.
- ook moet u op letten dat u een virusscanner download op een android toestel.
- hoeveel intern geheugen: veel apps kunnen niet op een sd-kaart geinstalleerd worden dus houd daar ook rekening mee.

goede androidtoestellen zijn oa:

samsung galaxy s4
lg optimus G2
samsung galaxy note 2 of 3
sony experia Z
HTC one

Als u nog vragen heeft hoor ik het graag!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
goed, uitgebreid antwoord. +1!

Andere antwoorden (2)

Iphone kan je inderdaad met een ipad koppelen!
Denk aan foto's, notities,muziek en contacten.
de apps die je download en wellicht betaald!
Als je een ander merk neemt moet je ze weer appart aanschaffen.
Sommige spelletjes kun je ook op bijden tegelijk spelen!
En apple is ook vrij makkelijk en en gebruiksvriendelijk!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Van belang is dat u zichzelf afvraagt wat u met uw smartphone wilt doen. Als dat alleen bellen en het versturen van berichten is, en als u het niet belangrijk vindt om foto,s en muziek met uw ipad te delen, dan doet de keuze van het merk er minder toe.
Als u handig bent met computers en en uw ipad, dan zal een smartphone ook geen problemen geven. Wat wel van belang is, hoe kleiner de smartphone, hoe kleiner het scherm en de toetsen. Het bedienen ervan is dan moeilijker. Een smartphone die alles kan, en groot is, is bijvoorbeeld de Samsung Galaxy note. Hij is belangrijk groter dan een iPhone, maar alles is goed te zien en de toetsen om berichten te sturen of om op Google te zoeken etcetera zijn groter.