Hoe verplaats ik de pictogrammen in het appmenu van mijn Galaxy S3 Mini naar een andere pagina?

Op mijn oude telefoon kon dit door de optie 'bewerken' aan te klikken en vervolgens de app langer ingedrukt te houden en naar de rand van de pagina te slepen. Hierdoor sprong hij vanzelf naar de vorige pagina.
Met deze telefoon lijkt dat niet te kunnen. Mijn moeder heeft echter exact dezelfde telefoon en bij haar kan het wel.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gewoon ingedrukt houden en slepen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat wil dus niet. Ik kan de pictogrammen wel verslepen, maar als ik ze tegen de rand van de pagina houd verspringt hij niet naar de andere pagina.

Antwoorden (1)

Heeft je moeder een andere Android-versie? Het zou kunnen dat die anders werkt. Weet je ook zeker dat je een andere pagina over hebt? Als die er niet is verspringt het pictogram namelijk ook niet naar die pagina.