Is het mogelijk om op iPhone4 te voorkomen dat wanneer er vanuit het vergrendelscherm een foto/filmpje wordt gemaakt, de andere foto's zijn te zien?

Als ik vanuit een vergrendeld scherm op mijn iphone4 een foto maak, kan ik al mijn foto's inzien. Is dit te voorkomen? Zodat iemand anders eerst mijn pincode in moet toetsen om in mijn telefoon te komen en de foto's te kunnen zien in plaats van direct vanuit de camera al mijn foto's zichtbaar zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Download ios7.

Ik heb die ook en als ik nu een foto maak vanuit het beginscherm kan ik alleen die foto zien. Voor de anderen moet je hem ontgrrendelen