is dit wat je zoekt?

"De Samsung Note N7100 SmartCover is ideaal als je even wil kijken hoe laat het is of hoeveel mensen je hebben gebeld en gesmst (wut? Gewhatsappt bedoelen we natuurlijk). En dat kan dan zonder dat je de cover helemaal hoeft te openen. De cover is speciaal voor de Samsung Galaxy Note 2 N7100 en lekker slank en stijlvol. Bijna net zo belangrijk: je telefoon is beschermd.

In het venster ziet u de tijd, eventuele oproepen, nieuwe berichten of welke muziek er draait zonder dat u de beschermende flap open hoeft te klappen. Omdat het venster aanrakingsgevoelig is maakt deze het zelfs mogelijk om in een handomdraai gesprekken aan te nemen of te beeïndigen. Wanneer u de flap sluit zal de layout van de toestelvergrendeling zich automatisch aanpassen aan het venster van de cover.

De achterzijde van de case is gemaakt van polycarbonaat, een uitermate sterke vorm van plastic. Deze achterzijde vervangt de originele accudeksel van de Note 2 zodat het slanke design van uw toestel behouden blijft. De flap aan de voorzijde is gemaakt van kunststof en afgewerkt met een zeer lichte textuur. Hierdoor krijgt de case een bijzondere uitstraling. "

http://www.vanoutlet.nl/samsung-galaxy-note-n7100-s-view-flip-cover
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja maar ik wil weten of het wel echt werkt, want ik vind die site niet echt betrouwbaar als je je reviews gaat lezen.