Hoe kan het dat mijn wifi telkens uitvalt?

Ik ga al een tijdje met mijn telefoon alleen op wifi omdat ik geen internet meer heb gehaald. maar in het begin werkte mijn wifi vlekkeloos en ging het ook gewoon normaal. na een paar dagen begon mijn wifi heel raar te doen en viel die telkens uit na het verbinding maken. ik heb soms wel verbinding maar dat is dan ook maar 3minuten en niet langer. heb alles geprobeerd en het werkt niet. het gaat om een blackberry curve, alle anderen apparaten in het huis kunnen gewoon met het wifi netwerk verbonden zijn zonder problemen. kan ik hier iets aandoen iemand een idee ,me telefoon opnieuw herstellen? het kan namelijk niet aan de router liggen als de laptops/ipad en andere telefoons wel kunnen verbinden zonder problemen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

Het zou misschien kunnen liggen aan de hoeveelheid apparaten die met het netwerk verbonden zijn. Dan kan hij heel raar doen.

Hoop dat et helpt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vraag aan iemand anders (een vriend) of hij met zijn telefoon wilt inloggen op het WiFi netwerk, als hij geen internet krijgt heb je teveel apparaten op je Router aangesloten en daarom word je eruit gegooid. Dan moet je dus een aantal apparaten die je minder vaak gebruikt er af halen zodat je BB er op kan.

Als hij wel op WiFi kan dan is wellicht de interne antenne van je BB kapot. Dit komt wel vaker voor en het is dan vaker goedkoper om een nieuwe telefoon te kopen dan hem te laten repareren.

Hoop dat je hierbij voldoende geïnformeerd bent en reacties kun je altijd achterlaten als je nog vragen hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien zijn er teveel apparaten op 1 verbinding, maar het kan ook dat je telefoon gewoon kapot is. Ik zou er even mee naar een telefoon(reparatie)zaak gaan.