Ik heb een htc one v. en wil vanuit galerij een foto overzetten als profielfoto bij twitter. maar hij is vast gelopen. al 4 uur. wat nu?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

probeer eens de batterij er opnieuw in te doen?
werk vaak genoeg
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zijn verschillende mogelijkheden:

1. HERSTARTEN (MANIER 1):
- Houd de aan/uit-knop ingedrukt.
- Tik op herstarten.
- Wanneer om een bevestiging wordt gevraagd, tik je op herstarten.

2. HERSTARTEN (MANIER 2):
Als je beeldscherm niet reageert, kun je hem toch opnieuw opstarten.
- Houd de aan/uit-knop ten minste 10 seconden ingedrukt.
- Je mobiel wordt automatisch opnieuw opgestart.

3. BATTERIJ ERUIT HALEN:
- Maak je mobiel open.
- Haal je batterij eruit.
- Doe hem er na minimaal 10 seconden weer in.
- Start je mobiel op de normale manier op.

4. FABRIEKSGEGEVENS HERSTELLEN:
Deze manier zou ik enkel gebruiken als voorgaande methodes niet werken. Door de volgende handelingen uit te voeren zorg je er voor dat de fabrieksgegevens worden hersteld. Hierdoor worden alle door jou geïnstalleerde bestanden verwijderd!
- Houd de volumeknop omlaag ingedrukt.
- Houd vervolgens de aan/uit-knop ingedrukt.
- Wacht totdat het scherm met de drie Android-afbeeldingen verschijnt en laat de knoppen weer los.
- Druk vervolgens weer op volume omlaag om de fabrieksinstellingen te herstellen.
- Druk tenslotte op de aan/uit-knop.

Ik hoop dat dit je helpt.