Hoe maak ik gebruis van assistive touch op de iphone 4 zonder steeds stembediening in beeld te krijgen?

De home knop van mijn iphone 4 werkt niet meer. Hiervoor was assistive touch dé oplossing. Alleen heb ik er steeds last mee dat de stembediening aan gaat zo uit het niets. Als ik bezig ben op mijn telefoon springt het er soms wel om de 10 seconden op. Iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik hier vanaf kom? Hij belt zelfs mensen als mijn iphone gewoon op mn bed ligt bijvoorbeeld...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als dat vanzelf aangaat, de stembediening en het bellen, moet het eigenlijk een software fout zijn.
Als je nog garrantie heb kun je beter ermee terug gaan, je kunt hem ook zelf via iTunes herstellen en anders hem bij een telefoonturk ofzo laten maken. Meer mogelijkheden ken ik niet..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helaas heb ik geen garantie meer...