ik heb een tel.nr bij mijn contacten gezet, diegene staat nu ook in whatsapp ziet diegene mij nu ook?

ik heb iemand waarvan ik weet dat ze mijn telnr niet heeft in mijn telefoon gezet. Nu kan ik haar zien in whatsapp ziet ze mij dan ook automatisch? ze kent mijn telefoonnr. niet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee pas als je een bericht stuurt of als ze hoe dan ook je nummer ergens vandaan haalt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ok bedankt voor de snelle reactie!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geen dank :)
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ik vraag me af of die andere persoon jouw nummer wel te zien krijgt, zelfs als jij een app zou sturen. Ik heb namelijk iemand in mijn contacten staan, alleen met het logo van Whats App, en daar staat geen telefoonnummer bij. Ik kan die persoon wel appen, maar niet bellen.