Instellen meerdere gebruikers ipad kan dat?

Mijn moeder geeft ipad aan anderen,deze lezen haar mails en veranderen verschillende instellingen. Dit heeft ze niet graag. Hoe kan ze dus alles privé houden? Kan dit met de app switch of is dat enkel voor het surfen?

10 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat voor mail gebruikt je moeder?
Hotmail, gmail, etc.
doralien
10 jaar geleden
Ze gebruikt gewoon het e mail programma dat op de ipad staat voor icloud adres en gmail

Antwoorden (1)

Als je ervoor wilt zorgen dat email geheim en privé blijven kan je de app van het desbetreffende bedrijf downloaden. Je kan dan zodra je de ipad weggeeft uitloggen.

Je kan ook via internet je mail checken en niet via de app dan geldt hetzelfde. Je kan bijvoorbeeld wel een ongebruikelijke browser installeren (zoals Puffin), de kans dat iemand daar op kijkt is klein maar dat hangt af van je wensen.

Ik weet niet welke mail je moeder gebruikt. Het kan zo zijn dat een mail bijvoorbeeld een wachtwoord op z'n app kan zetten maar nogmaals, dat hangt af van hetgeen dat je gebruikt.

Ik hoop je geholpen te hebben als je nog meer informatie nodig hebt zeg je het maar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
doralien
10 jaar geleden
Sorry ik ben echt niet mee...welke app downloaden? Ze gebruikt icloud en gmail...bedoeling is dus dat niemand haar mails op de ipad kan lezen en tevens ook geen veranderingen kan aanbrengen....dus kort samengevat,anderen enkel laten surfen en voor de rest niets
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De enigste optie is in- en uitloggen of het internet van de ipad of van op de app. Het account afschermen is niet mogelijk en een extra wachtwoord is zinloos omdat je het eerst wachtwoord al hebt en bestaat dus ook niet.