Weet iemand het merk van dit telefoonhoesje??

http://www.dual-sim.nl/galaxy-lederen-wallet-case-roze-p-1279.html

Ik zou hem heel graag willen kopen, maar is op de site steeds uitverkocht. Kan het merk niet goed lezen op de afbeelding. Bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik maak er DOLRERE van.
Maar als je dan op google gaat zoeken vind ik niks
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan t niet echt goed zien maar als je op portemonnee hoesjes zoekt vind je er ook zo een

Antwoorden (1)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja lijkt erop.. Maar Dolxeme, Dolxema, Dolreme, Dolrema, ga zo maar door... Er komt niks uit bij de resultaten op Google. Delmundo, kan jij bij die bron het merk wel vinden?