Mijn HTC One S loopt vast na het opstartfilmpje, kan het probleem verholpen worden?

Ik wou mijn mobiel aan doen maar hij liep vast na het opstartfilmpje en gaat dus niet naar het hoofdmenu.
Als ik het uit zet gaat de mobiel na enkele seconden uit zichzelf opnieuw opstarten en loopt het weer vast, dit heb ik enkele keren gedaan maar zo blijf ik dagen bezig als het 1: niet meer uit kan, en 2: niet verder komt dan het opstartfilmpje.

Aangezien mijn mobiel dus niet meer handmatig uit kan liet ik het aan staan totdat de accu leeg was en uit zichzelf uit ging , daarna heb ik het opgeladen en heb het daarna weer aangezet maar het loopt nog steeds vast.

Mijn mobiel heb ik 1 keer laten vallen maar dat was een jaar geleden en het zou raar zijn als het er nu pas op reageert, verder heb ik er altijd goed voor gezorgd en de mobiel deed het uitstekend, zelfs voordat ik de crash kreeg.

Het laatste wat ik gedaan heb voordat ik mijn mobiel uitdeed (de dag voor de crash), heb ik wat foto`s bekeken.

Het loopt vast op de laatste frame van het opstartfilmpje.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand is? en hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

als hij dat nog doet, ga er dan mee terug naar de winkel. had ik ook met mijn tablet. toen deed hij het weer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem gehad met een HTC radar.
Ik heb de accu eruit gehaald en een andere telefoon gekocht.
Toen ik een maand of drie de telefoon toch maar weer eens probeerde startte hij wel weer gewoon op en werkt tot nu toe weer bijna gewoon. Het enige dat anders is gebleven is dat je hem niet uit kunt zetten als hij aan een lader hangt: hij gaat dan vanzelf weer aan binnen 5 seconden zonder dat je de "aan" knop indrukt....
Wellicht geneest jouw HTC ook vanzelf als je hem een tijd zonder accu weglegt.