Hoe kan ik mijn iphone maken? opstarten hopeloos

na het vastlopen van al mijn apps omdat ik te snel heb willen schakelen, gaf mijn iphone helemaal wit beeld en reageerde er geen knoppen meer. heb ik al eens eerder gehad maar toch geprobeerd hem uit te zetten. na er 4 minuten niet meer aan gezeten te hebben viel hij helemaal uit en nou maakt het alleen nog geluid als ik de oplader er in doe. voor de rest doet het helemaal niks meer. reset, hard reset, aan computer koppelen al geprobeerd maar geeft geen reactie.

Weet iemand mij te helpen? alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Heb je herstellen in DFU-mode al geprobeerd?

Sluit je iPhone via USB aan op je PC of Mac
Start iTunes (download en installeer de laatste versie)
Houd de Power-knop (aan de bovenkant) ingedrukt en zet je iPhone helemaal uit
Houd de Power-knop (aan de bovenkant) ingedrukt en tegelijkertijd de Home-knop (onder je scherm)
Je houdt deze beide knoppen tegelijk ingedrukt voor 10 seconden
Na precies 10 seconden laat je de Power-knop los. Blijf de Home-knop ingedrukt houden! Niet loslaten dus.
Blijf de Home-knop 10 seconde ingedrukt houden.
Als je het goed gedaan hebt krijg je van iTunes de melding dat er een iPhone in herstelmodus is aangetroffen.
Druk op de knop ‘Herstel iPhone‘
Druk daarna op ‘Herstel en werk bij‘