Waarom werkt mijn iPhone agenda niet meer op iOS 7?

Beste iPhonefan,

Gisteren heb ik uiteraard gelijk iOS7 op mijn iPhone 5 gezet, alleen heb ik nu probleem.

Ik ben geabonneerd aan verschillende agenda's, zoals het rooster van mijn school en anderen agenda's van onder meer markthisdate.com.
Sinds ik iOS 7 heb worden deze alleen niet meer weer gegeven ik mijn agenda, terwijl ik er volgens de instellingen nog gewoon wel op geabonneerd ben

Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Want vooral het rooster van mijn school is iets wat ik erg belangrijk vind!

Groeten,
Guido

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Bedoel je met het rooster van school toevallig Magister (Maestro en of Meta)?

Alle magister gebruikers hebben gisteren een mail ontvangen waarin Magister aangaf dat hun Apps nog niet functioneren in combinatie met IOS7. De nieuwe IOS7 updates zijn al ingediend bij Apple maar moeten nog beoordeeld/ akkoord gegeven worden.

Magister gebruikers werd daarom afgeraden om nu al te upgraden naar IOS7, maar daarmee te wachten totdat de nieuwe magister apps in de appstore staan (verwachting eind september/begin oktober)

Toegevoegd na 1 minuut:
Zie o.a. deze info op een willekeurige school site: http://www.dingstede.nl/