Omdat de iPad 1 geen updates heeft gehad sinds iOS 5 en ook erg oud is. Samen met de iPhone 3g die ondersteunt de update ook niet ook omdat weinig mensen dat gebruiken en overgaan naar een nieuwere generatie. Misschien kan iemand een iets meer specifiekere antwoord op geven die er meer in gaat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De hardware is sterk verouderd zodanig dat iOS7 gewoon niet soepel loopt... zelfs op een iPhone4 zijn diverse functies uitgezet waaronder het dynamisch wallpaper omdat het de telefoon te sterk vertraagd wat weer tot irritaties leidt....