Waarom kan ik iOS 7 maar niet downloaden op mijn iPhone 4S?

Er staat heletijd update controleren tijdje later staat er software-update niet beschikbaar probeer later opnieuw. Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer het later opnieuw, er zijn ontzettend veel mensen tegelijk aan t downloaden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Blijven proberen
bamibal
10 jaar geleden
Wacht gewoon een dag of twee.

Antwoorden (2)

Dit komt doordat de Servers van Apple overbelast zijn. Even een dagje wachten is mijn tip :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb precies hetzelfde probleem, na meer dan 10 keer proberen heb ik de hoop opgegeven. Ik denk dat ik maar een dag (of twee) wacht... Of je moet het vroeg in de ochtend proberen, op een tijdstip dat het nacht is in Amerika?