de l7 met meer als 20% ten opzichte van de l5.

Al zijn ze beide niet de sterkste geeft de l7 toch vlottere overgangen en draaien er meer apps op.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoi,
Ze zijn bijna even snel. Kijk maar;
l5: Single core, 800 MHz, ARM Cortex-A5 l7: Single core, 1000 MHz, ARM Cortex-A5

Het verschil is dus in de Megahertz. Bij de L5 800 MHz en bij de L7 1000 MHz. De L7 is dus iets sneller. Voor de rest van de verschillen zie bron!
Gr Maarten

Toegevoegd na 2 minuten:
verbetering: de L7 is wel daadwerkelijk sneller. En met het verschil van 50 euro zou ik persoonlijk de L7 nemen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hartelijk dank voor uw antwoord maar u heeft de l7 vergeleken met de l5 ik bedoel eigenlijk de l5 2
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
O sorry, dan is een l5 2 even snel. (namelijk ook 1000 Mhz).
Gr Maarten http://www.wehkamp.nl/computer-telecom/mobiele-telefoons/mobiele-telefoons/lg-optimus-l5-ii/C31_6F7_6F7_856000/?BC=GOA&cm_mmc_o=7BBTkwCjC-kTwFwwECVyBpAgfkblfbETzplCjC4B_bwkwfwkwuBBElCjCoDxiii&BAC=ALG