Het middelste knopje van mijn blackberry curve 8520 werkt niet meer nadat hij heel even in het water is gevallen. Wat kan ik hieraan doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Uit zetten , kan de batterij er uit ?! Doe dat . Doe er een nylon kous omheen en doe dat geheel in een zak rijst . Laat dat 2 dagen liggen , en dan met wat geluk is alles weer prima . Zo niet zoek een reparatie winkeltje indien je geen verzekering hebt . Zet de bak met rijst met tel evt in de zon maar je tel mag niet echt heet worden . Succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Kapperk, eigenlijk waarom een reactie en geen antwoord? Ik wil niet meneertje-bij-de-hand zij hoor.

Antwoorden (2)

Ik heb dat ook met mijn BlackBerry 2000 gehad. Ik maakte 2 filmjes met water, Omdat er te veel water in kwam reageerde hij niet meer.
Maar na 2 dagen rageerde hij weer! Dus mijn aanrader: laat hem even met rust. Na 2-7 dagen doet hij het wel weer.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik zou eventueel alle objecten (Bijv. Batterij en SIM-kaart) om er voor te zorgen dat je electrische compartementen en aansluitingen ook goed kunnen opdrogen (denk even aan het moederbord en knoppen eb dus ook de middelste)

Toegevoegd na 11 uur:
En een bak rijst vind ik een beetje overdreven (ik had mij blackberry in 2 dagen zonder rijst kunnen repareren)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Accu eruit en los van elkaar in een bak met rijst stoppen, voor de zekerheid 2 dagen laten staan en weer proberen aan te zetten.