hoe kan ik mijn type mobiel veranderen voor de app store op de pc?

Ik heb sinds kort een nieuwe Sim-lock vrije mobiel (Yarvik Ingenia Synchro). Ik heb de Simkaart en de micro sdkaart verplaatst maar mijn play store blijft het maar niet doen en ik kan alleen maar apps verzenden naar mijn oude mobieltje. Dit komt doordat in de google play store op de pc mijn oude type mobiel staat geselecteerd. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik mijn nieuwe type mobiel kan selecteren?!?!?!?!?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ga naar https://play.google.com/store log in met je google account, ga naar instellingen en selecteer welke toestellen weer gegeven moeten worden.

Toegevoegd na 4 minuten:
https://support.google.com/googleplay/answer/2407656?hl=nl

Toegevoegd na 7 minuten:
Ook eerst met je nieuwe mobiel eerst inloggen op google play (eerst uitloggen dan weer inloggen met je nieuwe) daarna op je pc veranderen.

Toegevoegd na 10 minuten:
Je bent niet uitgelogd op je oude telefoon van google play. Stop je sim even in je oude, log uit bij google play, stop de sim in de nieuwe en log in op google play. Daarna zou hij op de pc in de lijst moeten verschijnen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt helemaal. +1