De film van de week veranderd 's nachts van zondag op maandag om precies 12 uur.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, is de tijd die jij bedoeld Nederlandse tijd? Aangezien hij nog niet veranderd is? (0:48)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vandaag reactie van de iTunes service gekregen, de film van de week wijzigt op donderdag!

Andere antwoorden (1)

Klopt, inderdaad in de nacht van maandag op dinsdag.

Ik heb een handige site gevonden waarop je kan zien welke film de film van de week is.
Je kan je daar ook inschrijven op een mailing, dan krijg je elke maandag de film van de week in je mailbox. Erg handig.
https://www.filmvandeweek.com
Het is niet langer maandag. Het is nu op donderdag!
Toegevoegd op 08 juni 2018 05:50: tekst