Hoe krijg ik mijn app bij nieuw en opmerkelijk in de iphone app store?

Ik heb een app gemaakt. En in de app store staat bij uitgelicht nieuw en opmerkelijk. Maar hoe krijg ik mijn app daar te staan zodat hij opvalt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb een bedrijf die Apps ontwikkeld.

Om je App in de App Store te kunnen plaatsen moet je een licentie nemen (een soort abonnement). Dit kost je 80 euro per jaar. Hiermee kan jij je App uploaden naar Apple zodat ze deze controleren en keuren a.d.v. de Review Guidelines.

Je App wordt pas uitgelicht als hij een speciale functionaliteit heeft of als de App vaak wordt gedownload. Veel promotie maken dus! ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke. Dan moet ik hem inderdaad gaan promoten.

Andere antwoorden (1)

Ik weet niet precies wat je bedoeld maar om een app te lanceren in de app store moet je €100 betalen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee dat bedoel ik. Dat weet ik wel. Maar ik heb een app gemaakt maar in de app store staan er een aantal Apps bij uitgelicht en daar wil ik mijn app ook hebben.