Hoe werkt een app kopen via de PLAY STORE?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je gewoon op downloaden klikt ga je naar een programma om te betalen ;)

Antwoorden (1)

Je kan een App kopen in de Play Store als je een creditcard hebt of gebruik maakt van Google Wallet/Checkout. Je moet daarvoor een soort internet rekening aanmaken.

De Google Play Store ondersteunt (helaas) nog geen PayPal of andere Nederlandse betaalmiddelen.