hoe moet je de tijd van apps instellen van een sony xperia j?

Ik heb sinds kort de xperia j gekocht en heb via instelingen de tijd goed gezet. op mijn hoofdscherm staat de tijd ook goed maar bij whatsapp of facebook klopt de tijd niet. Hij veranderd het steeds een uur eerder. Als ik wat op fb plaats staat er ook een uur geleden geplaatst. Wie weet waar ik dit kan veranderen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bedoel je te zeggen dat je jouw tijd handmatig hebt ingesteld? Je kunt het beste via Instellingen->Datum en Tijd het vinkje naast "Automatische tijd en datum" laten staan. Sowieso (ook) het vinkje naast "Automatische tijdzone". Het zou weleens met dat laatste te maken kunnen hebben; verschil zomer- en wintertijd of het überhaupt niet gebruiken van zomertijd in de door jou genoemde apps.

Succes!