mijn samsung galaxy ace 2 laad niet of heel langzaam op. Hoe kan ik dit oplossen?

ik heb al wat gegoogled en al een factory reset uitgevoerd maar het probleem is nog steeds. Ik hoop dat er iemand een oplossing weet

Toegevoegd na 3 minuten:
Even handig om erbij te vermelden, ik heb het toestel al opgestuurd naar het bedrijf waar ik het gekocht heb. Ik was hem toen bijna 4 weken kwijt dus als ik het zelf op zou kunnen lossen zou dat natuurlijk geweldig zijn

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Koop een nieuwe accu of lader

Het beste antwoord

Het kan aan je accu liggen. Bij de telefoonwinkel kunnen ze test uitvoeren. Ik raad je aan om een nieuwe batterij te kopen.

Of gebruik je een oplader die niet bij het toestel is geleverd?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb inderdaad nog geen andere batterij geprobeerd. Ik ga morgen even langs een winkel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb een nieuwe batterij gekocht en de telefoon laad nu weer op. Bedankt :)

Andere antwoorden (1)

Haal hem uit z'n hoes zodat hij tijdens het laden zijn warmte beter kwijt kan en sneller oplaad. Of zet hem op z'n vliegtuigmodes hierdoor worden alle verbindingen uit gezet waardoor hij razendsnel kan opladen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
er zit geen hoesje omheen, heb de vliegtuigmodus ook al geprobeerd en ook als ie uit staat laad ie bijna niet op
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan kan het aan je accu of oplader liggen, het beste is om even naar Beverwijk te gaan een voor een lage prijs een nieuwe te kopen