Hoe zet ik de voorspellende tekst op mijn sony xperia sp uit?

Ik weet niet hoe je de voorspellende tekst, die woorden geeft als ik aan het typen ben, op mijn telefoon uitzet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je gaat naar iets waar je kan typen bijvoorbeeld een nieuw bericht of whatsapp begint te typen (hoeft maar een paar letters). Vervolgens klik je op de plek waar je aan hwt typen was (een tijdje ingedrukt houden) totdat je een blokje met invoeropties ziet verschijnen. Daar klik je op en daar zet je het uit.