hoe kan ik boeken lezen zonder de play store?

Ik heb 3 gratis boeken gekocht in de play store. Maar die wil ik lezen zonder steeds weer naar de play store te moeten. Is er soms een app voor zodat ik ze daarop kan lezen? Ik heb een samsung galaxy fame

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Amadea
10 jaar geleden
Hoe kan je iets kopen als dat gratis is? Dan is dat toch krijgen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja maar ik heb ze wel zelf aangeschaft via de play store.
Amadea
10 jaar geleden
Dan is het niet gratis geweest. Kopen/aanschaffen doe je tegen betaling. En dan kan je ze vervolgens downloaden naar je eigen apparaat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ach amadea...toe..

Het beste antwoord

Er zijn diverse apps, waarmee je boeken kunt lezen, zonder naar de play store te moeten gaan of een internet connectie te hebben.
Een van de betere en mijn favoriet is Moon+ reader. Is gratis en werkt zeer goed.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Weet je ook een app voor nederlandse boeken?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die app is voor boeken in alle talen, ook Nederlands. En de app is zelf ook in het Nederlands.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke bedankt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb hem ingesteld op Nederlands maar de boeken zijn nog steeds in het engels. De app zelf is wel in het nedetlannds
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Aha, maar dan ga je er vanuit dat de app je boek van het Engels in het Nederlands vertaald? Dat zal niet gaan. Dan zou je op zoek moeten gaan of dit boek ook in het Nederlands te krijgen is.