Kan mijn App mijn foto's bewaren?

Ik heb een photo editor App om mijn foto's te laten bewerken en na het bewerken sla ik mijn foto's op in mijn album maar bewaar deze App mijn bewerkte foto's nog? En als ik deze App verwijderd zijn mijn bewerkte foto's op deze App vergoed verwijderd? En kunnen mijn bewerkte foto's door anderen gezien worden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een applicatie schrijft de bestanden weg naar een datageheugen. Dat kan, afhankelijk van je instellingen, het interne geheugen van je telefoon of een extern flashgeheugen zijn die via een een geheugenslot met je telefoon (ik neem aan een telefoon) is verbonden.

Als je de applicatie verwijderd dan staan de weggeschreven fotobestanden nog op je geheugen(kaart).