Waarom werkt mijn wifi niet op mijn iphone na 100 dingen te hebben geprobeert?

Beneden doet mijn wifi het prima, kom ik boven gelijk weg. Eerst volgends kpn winkel miss een te zwak signaal zon ding gekocht om hem te versterken, boven ingeplugt en nog steeds niets. Alle stappen geprobeerd van iphone , uitzetten, fabieksinstellingen. Hoe los ik dit op? Ik ben geen technisch aan gelegd iemand dus graag makkelijk.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Ligt niet aan je telefoon, maar aan je router of je huis.
Logisdh dat signaal boven slecht is, moet door beton

Het beste antwoord

Je kan de router versterken zonder extra dingen
KPN had dit aan mij geadviseerd en het werkt goed.
Ga naar internet op een computer en typ in het adres balk in : 192.168.2.254
Dan zie je een login screen
Er word gevraagd om een wachtwoord dit laat je leeg en druk je login behalve als je al eerder op deze pagina was.
Als dit je eerste keer is dan zie je oude wachtwoord dit laat je leeg
En nieuw wachtwoord vul je zelf iets in.
Onthoud het wachtwoord goed!
Klik op ok en dan zie je een pagina met status bovenn aan en links een menu.
klik op WLAN. en dan zie je 3 opties onder WLAN: SETTINGS, SECURITY en ACCES CONTROL.
Klik op SETTINGS
En dan zie je Wireless mode staan de 2e van boven.
Stel deze in op Mixed 802.11n and 802.11g.
Dan zie je channel, kies voor channel 3.
Druk op Apply, de WIFI verbinding valt heel even weg en het kan even duren vooordat het is opgeslagen.
Je krijgt geen bevestiging dat het is gelukt.
Dan ga je naar SECURITY en daar zie je helemaal onderaan Authentitation en daar kies je 802.1x.
Druk op Apply je krijgt weer geen bevestiging het kan langer duren dan normaal om te laden.
Als de pagina niet meer laad moet je naar je router gaan en de stekker eruit trekken voor 30 seconden en dan weer inpluggen.
Start alle WIFI apparaten opnieuw op.

Succes met dit allemaal als het nog niet werkt kan je het beste de klantenservice gratis bellen dat is 24/7 bereikbaar op nummer : 08000402

Toegevoegd na 48 minuten:
Excuses bij de tab SECURITY kies je voor PSK en geen 802.1x
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Excuses bij de tab SECURITY kies je voor PSK en geen 802.1x

Andere antwoorden (1)

Je kunt een WiFi repeater installeren. Die versterkt het bereik van je WiFi
Je hebt er al een voor ruim €25,- Hier bijvoorbeeld:
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/986922?WT.mc_id=gshop
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze heb ik al! Hangt zelfs naast mn bed! Nog werkt hij niet