ik ben mijn ipod donderdag kwijt geraakt op de bus, hoe kan ik hem zoeken als 'zoek mijn ipod' niet aan staat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Heb je al op de "ouderwetse" manier geïnformeerd bij de busmaatschappij met de vraag of je iPod misschien is gevonden?

Antwoorden (1)

Zoals al bij de reacties staat, je moet het even navragen bij de busadministratie of je iPod is gevonden. Want als ie dan al niet door iemand anders is meegenomen kan de buschauffeur hem hebben gevonden, en na drie weken mag hij hem houden. Ik ben hem ook een keer kwijtgeraakt bij het zwembad(gestolen dus), en heb toen duizenden keren nagevraagt of ie er was, en bij politie opgegeven(heb hem uiteindelijk nog niet terug). Maar ik hoop voor je dat je al je foto's en muziek op de computer hebt staan. Ik had dat gelukkig gedaan een paar dagen voordat ie werd gestolen(op wonderbaarlijke manier heeft ie de wasmachine overleeft, en heb daarna maar gelijk de foto's naar de computer overgemaakt) het moest gewoon zo wezen maar dat ie weg is, maakt ook niet uit. Als ik jou was zou ik het dus even navragen en hopelijk weet je nog in welke bus je zat. Je kan hem ook als vermist opgeven en voor als je het serienummer kwijt bent(stond achter op de iPod) het serienummer staat op het beschermdoosje op de prijssticker van waar de iPod in zat. Hopelijk krijg je je iPod terug ! Succes !