Wat is voor mij de goedkoopste optie voor prepaidinternet?

Ik zou graag willen whatsappen , en internetten op mijn blackberry ,Ping is dus niet nodig. Ik zou willen weten wat mij het goedkoopst uitkomt , maakt niet uit hoeveel mb's maar wel met een minimum van 200 mb. Ik hoop dat jullie mij hierbij goed kunnen helpen , en zie jullie antwoorden graag tegemoet!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

T-mobile prepaid is wat ik al 4 jaar heb. Ik ben er tevreden over en heb dan 1000mb internet tot mijn beschikking