(Hoe) kan ik printen via mijn Windows Phone?

Hoe kan ik een document of webpagina afdrukken vanaf mijn Windows Phone toestel?
Om deze apparatuur gaat het:
-Windows Phone: Nokia Lumia 520
-Printer: HP Officejet 6500A Plus (via ethernet op het internet aangesloten)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Niet rechtstreeks, je zal daarvoor een app nodig hebben welks je printer ondersteunt.
Immers je toestel zal ten eerste je printer moeten "zien" en herkennen in je netwerk.
Daarnaast zal hij ook voorzien moeten zijn van de benodigde drivers.
Kijk eens in de store naar "hp print hand" misschien dat deze doet wat je wenst en heb jij meer geluk, bij mij herkent hij de printer niet :-(