Hoe kan het dat het internet in het buitenland op mijn mobiel het niet doet?

Ik heb een iPhone 4 en een sim-only abbonement bij simpel. Nu doet internet het niet op mijn telefoon. Al ik data roaming aanzet, komt er wel 3G te staan maar verder niks. Ik heb ook al naar simpel gebeld en ik heb geen blokkade staan in het buitenland. Wat zou het kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ooit zat ik bij de Tele 2 en toen moest ik een 0 voor mijn SIM-Pincode invoeren, misschien dat proberen? Onder wat valt Simpel? Vodafone of iets?