Waar moet ik opletten bij een online aankoop van een externe batterij voor een iphone 5?

Ik wil er graag een via eBay aanschaffen maar er zijn tegenwoordig allemaal verschillende types batterij en van de oplaad hoeveelheid die erbij staat aangegeven zegt mij helemaal niks.
Waar moet ik opletten bij een aankoop van een batterij en wat betekent 1900 mha etcetera...?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

MaH betekent milliamp per Hour (uur) dus hoe hoger dat getal hoe langer je er mee kan lijkt mij
maar maak je niet te druk daarover
als een accu gemaakt is voor iphone 5
dan zijn de spec gewoon in orde
ik gebruik er eentje voor iphone 4s met 1900 mah en het werkt prima
maar de iphone 5 zal iets meer juice nodig hebben dus 2200 of 2600 die laatste heeft de exta mogelijkheid gewoon usb opladen maar maakt je case wel groter

zie link

Toegevoegd na 2 minuten:
let wel even op eventueel invoer kosten ?
zie reviews dus als ebay beter is dan ga je voor die
capthavoc