Is mijn Galaxy S3 geschikt voor G4 ?

G4 is al ingevoerd in West Nederland. Ik woon in het Noorden en daar komt het eind 2013 / begin 2014. Is mijn telefoon daar voor geschikt ? G4 is veel sneller dan G3. Moet je voor de hogere snelheid extra betalen ? Of hangt dat van je provider af ? Ik ben bij T-Mobile.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

De Samsung Galaxy S3 is 4G "ready", je telefoon kan er gebruik van maken. Wel moet je dan nog een passend abonement afsluiten. Dit kan bij steeds meer providers, oa KPN. Abonementen met 4G zijn vaak grotere bundels, voor hogere prijzen dan 3G abonementen doorgaans hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De galaxy 3s -4G is geschikt voor 4G.
Maar er is ook en versie galaxy welke niet geschikt zijn voor 4G.
Op mijn galaxy 3S staat op de achterkant duidelijk 4G.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoals Robinma al zei, sommige S3 modellen ondersteunen het wel en sommige niet.
Het i9300 (je kan je model opzoeken in de settings) model (wat voornamelijk verkocht werd) ondersteunt het niet. De i9305 die (volgens samsung het EU 4G model) ondersteunt het wel.
Je kan voor de zekerheid het altijd aan je provider vragen