is deze iphone 5 clone goed met android?

Ik heb een iphone 5 clone gezien op een website met android 4.0, voor €240,
het belangrijkste voor mij is dat ik er mee wil whatsappen, 3G internetten, wifi , navigatie kan gebruiken, nu vertelde ze mij dat dit allemaal kan, en dat er een ios menu over heen staat waardoor je moeilijk kan zien dat die op android draait, een aanrader of niet?
voor mensen die willen weten over welke ik het heb, tik gewoon in googel besteclone . nl

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je houdt van het Apple design, maar overweegt om een nep iPhone 5, die op android draait te kopen.. Persoonlijk vindt ik dit een vreemd voor een Apple liefhebber! Ik raad je dan ook aan om voor het genoemde bedrag van 240€ een 2e hands iPhone 4 of 4s te kopen. Daar kan je alles mee wat jij wilt en je hebt dan tenminste een echt Apple toestel, met de daarbij behorende kwaliteit Succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb al gezocht maar vind nergens een iphone 4S voor €240, wel een iPhone 4 maar dan bekrast of niet simlockvrij, of het zijn oplichters
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oké, ja het vergt wat zoekwerk. Ik heb 2 weken geleden mijn simlockvrije, onbeschadigde iPhone 4 16g verkocht voor 150€ en de prijs had ik gebaseerd op andere iPhone advertenties

Antwoorden (2)

aha die had een vriend van mij ook eerst dachten we dat ie echt was maar toen hij hem opnieuw op startte merkte ik dat ie nep was omdat er een android poppetje was
op zich geen slechte telefoon alleen de touchscreen gaat irritant enne de beeldscherm gaat heel snel stuk
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De website ziet er onbetrouwbaar en amateuristisch uit. Tevens kun je dergelijke clones veel beter van Chineze websites zoals dealextreme of lightake halen, dan betaal je de helft.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat dacht ik eerst ook, maar als ik in china bestellen, dan is er een kans dat het in beslag genomen word, en moet ik invoerrechten betalen, BTW etc, dan betaal ik liever meer en bestel die liever uit nederland zonder gezeik, jongens help my out, wat is aan te raden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik zie geen reacties precies?