Mijn samsung galaxy s advance heeft al mijn nummers verwijderd en ik kan geen nummers toevoegen. Hoe krijg ik mijn oude nummers weer terug?

De nummers die ik nog heb gebruikt staan in mijn whatsapp-lijst/sms-lijst.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Oke, als je ze ergens niet hebt opgeslagen en dus echt kwijt bent, dan zit er niets anders op dan ze één voor één met de hand weer in te voeren.

Leuk werk? nee niet echt.
Dat dit geen leuk werk was, hadden sommige mensen ook al door.
En die hebben allerhande leuke oplossingen bedacht.
Bijvoorbeeld een backup.
of opslaan op je Simkaart
maar je kan ze ook synchroniseren met een Gmail/hotmail account.
Maar meestal worden deze opties maar al te gauw weg geklikt totdat het moment daar is dat je ze hard nodig hebt.